Rimas Dengan Wayar Rumah Yang Bersepah? Kami Ada 12 Idea Terbaik Untuk Anda!

Memang setiap kali mengemas rumah satu saja masalah besar dalam rumah iaitu? Wayar!! Kami pasti anda pun menghadapi masalah yang sama bukan? Yelah, macamana nak sorokkan dan susun wayar tv, wayar astro, wayar Unifi, wayar telefon lagi? (Artkel milik magicalips) Itu belum lagi termasuk wayar laptop anda, wayar komputer, wayar perkakas elektrik dan sebagainya.

Tahukah anda bahawa, dengan sedikit kreativiti anda boleh menukar ‘keserabutan’ itu menjadi cantik dan kreatif? Haa, kami ada 12 Inspirasi untuk anda yang inginkan kelainan dan paling penting jimat duit! Jimat sebab tak perlu beli perabot sangat atau sorokkan belakang perabot lagi. Hihi..
 
#1 This one nice huh?
#2 Ingatkan lampu kelip tadi sebab ada klip sekeliling..hahah Rupanya bukan..
#3 Kena bijak bermain warna kontra dengan dinding rumah
#4 Ni macam lukisan tak siap sebab ada wayar lebih tu.. Tolong sambungkan idea..hihi
#5 Haa yang ni ko pusinglah cemana gaya sekalipun, orang luar tengok diorang akan cakap 1 je : “SENI” ..hahaha!
#6Kalau kat gambar bentuk bangunan kan?Apakata korang buat bentuk muka ke, mulut  ke, kasut,etc.ikut pandai koranglah
#7 Idea berbentuk geometry
#8Yang ni kena bijak bermain dengan warna yang kontra dan sedikit kreativiti untuk memberikan kelainan (sumber flikr)

 

 #9Yang ni kalau jenis dah terlampau panjang sampai ke kluar rumah, korang susun je dan guna warna kontra dengan dinding untuk kelihatan susunan yang lebih kemas. 
#10 Frame yang anda lihat bukanlah dari hiasa luar tapi dari wayar lampu yang panjang itu sendiri. Cantik kan?
#11 Anda tidak dapat menyembunyikan wayar terlebih pada peralatan seperti tv, playstation,etc. Tapi anda boleh menghiasnya dengan kreatif di dinding anda!
#12 Plag special ini direka oleh Min-Kyu Choi dengan ketebalan 10mm sahaja dan boleh dipusing 90 darjah. Soket kompak ini boleh digunakan untuk 3 wayar sekaligus dalam satu masa. Tak perlu lagi pakai extension 5 plag ataupun plag multiuse tapi wayar terkeluar sana-sini.

Sumber : architecture&design

Respons Pembaca

berkata tentang ini

No Responses

Leave a Reply