Resepi Ringkas Sup Cendawan Pizza. Kami Dah Cuba, Memang Sedap!

Ramai peminat pizza hut kat sini tak? Pasti hidangan sup memang jadi kewajipan kan? Tahu tak anda boleh jimat duit , malah lebih sedap lagi masak sendiri sup yang sebijik macam sup pizza hut? Tapi tahap champion punya! Jom try. Artikel ini ditulis oleh blogger , kami tiru dan kreditkan nama sekali. Tq!
 

resepi sup cendawan pizza hut

 Bahan-bahan: (sumber dari diyatheauthor )
  • 1 tin prego carbonara ( biasa untuk 2 orang makan , tuang separuh tin je dalam periuk)
  • Herbs ( thyme, oregano ,rosemary ) ** yang ni pakai oregano pun dah ok sebenarnya. Saja je aku campakkan semua.mueheheh,. Tapi jangan ko tabur banyak pulak weh..
  • Sedikit perasa ( garam @ kiub ayam @ perasa knorr , kalau agak2 sup ko tawar ko tambahle sikit perasa
  • Air ( ikut kepekatan yang korang suka **alah bantai je, janji lidah ko rasa sedap)
  • Sayur (carrot,brokoli,etc)
  • Ayam @ cendawan butang @ tempura pun boleh (ko potong kecik-kecik)
  • Cili ( aku suka letak cili sebab bagi pedasss berapi, muehehe )
  • dan lain-lain yang korang suka nak makan.(artikel oleh diyatheauthor)
Senang kan kan? So apelagi? Musim hujan ni sedap hirup sup panas-panas cicah roti .Pehhh
 
 

Respons Pembaca

berkata tentang ini

3 comments on “Resepi Ringkas Sup Cendawan Pizza. Kami Dah Cuba, Memang Sedap!Add yours →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *