Resepi Ringkas Sup Cendawan Pizza. Kami Dah Cuba, Memang Sedap!

Ramai peminat pizza hut kat sini tak? Pasti hidangan sup memang jadi kewajipan kan? Tahu tak anda boleh jimat duit , malah lebih sedap lagi masak sendiri sup yang sebijik macam sup pizza hut? Tapi tahap champion punya! Jom try. Artikel ini ditulis oleh blogger , kami tiru dan kreditkan nama sekali. Tq!
 

resepi sup cendawan pizza hut

 Bahan-bahan: (sumber dari diyatheauthor )
  • 1 tin prego carbonara ( biasa untuk 2 orang makan , tuang separuh tin je dalam periuk)
  • Herbs ( thyme, oregano ,rosemary ) ** yang ni pakai oregano pun dah ok sebenarnya. Saja je aku campakkan semua.mueheheh,. Tapi jangan ko tabur banyak pulak weh..
  • Sedikit perasa ( garam @ kiub ayam @ perasa knorr , kalau agak2 sup ko tawar ko tambahle sikit perasa
  • Air ( ikut kepekatan yang korang suka **alah bantai je, janji lidah ko rasa sedap)
  • Sayur (carrot,brokoli,etc)
  • Ayam @ cendawan butang @ tempura pun boleh (ko potong kecik-kecik)
  • Cili ( aku suka letak cili sebab bagi pedasss berapi, muehehe )
  • dan lain-lain yang korang suka nak makan.(artikel oleh diyatheauthor)
Senang kan kan? So apelagi? Musim hujan ni sedap hirup sup panas-panas cicah roti .Pehhh
 
 

Respons Pembaca

berkata tentang ini

DhiaVivadea

DhiaVivadea

Penulis Rasmi at Magicalips
Kerja utama saya ialah membuli si dia setiap hari. Selain daripada tu, saya suka kongsi apa sahaja cerita & info yang nampak best di mata
DhiaVivadea

3 comments on “Resepi Ringkas Sup Cendawan Pizza. Kami Dah Cuba, Memang Sedap!Add yours →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *