Biskut Cip Coklat Inti Nutella Saiz Adik Giant

 

 

Biskut Cip Coklat Inti Nutella Saiz Adik Giant

Biskut Cip Coklat Inti Nutella Saiz Adik Giant

Kalini ika nak try buat biskut cip coklat inti Nutella pulak! Biskut saiz adik Giant punya ya. Jangan main-main bah. Haha.

Ni buat artikel sambil ngunyah biskut cip coklat la. Nyumm nyumm.

Tangan ika ni memang ‘gatal’ nak bakar-bakar. Selagi tak buat selagi tu la asyik fikir & tengok video resepi-resepi kat youtube. Haih tengok je mana boleh tahan beb! Mesti kena buat lah.

Biskut Cip Coklat Inti Nutella Saiz Adik Giant

Meh nak bagi resepi dan cara buat biskut cip coklat ni. So kemon bebeh.

Bahannya:

113 g butter *boleh guna marjerin atau adik beradik dia la ye

2/3 cawan gula

2 biji telur Gred A / 3 biji telur Gred C

1 sudu kecil esen vanila

2 cawan tepung gandum

1 sudu kecil baking powder

1 cawan coklat cip * ni letak banyak-banyak lagi sedap

Nutella

Cara buat biskut cip coklat ni korang boleh tengok kat video bawah ni ya.

Baca juga Formula Kurus Yang Gempak Ni

Respons Pembaca

berkata tentang ini

2 comments on “Biskut Cip Coklat Inti Nutella Saiz Adik GiantAdd yours →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *