30 Inspirasi Kasut Louboutin Jadi Kegilaan Wanita Satu Dunia

30 Inspirasi Kasut Louboutin Jadi Kegilaan Wanita Satu Dunia

Christian Loubotin.

Siapa yang tak kenal dengan nama di atas kan? Beliau ialah pereka kasut tumit tinggi yang sangat digilai oleh wanita seluruh dunia termasuklah di kalangan selebriti. Rekaan kasut jenama Louboutin sangat unik dan setiap rekaan beliau pasti menarik perhatian wanita untuk sarung terus di kaki. Malah tekstur pada kasut juga nampak eksklusif dan reka bentuk kasut kelihatan selesa dan sesuai dipakai walaupun tumit kasut terlampau tinggi.

30 Inspirasi Kasut Louboutin Jadi Kegilaan Wanita Satu Dunia

Bukan senang nak reka kasut tumit yang selesa dan menarik. Tapi Christian Louboutin ternyata lebih kreatif mereka kasut tumit eksklusif untuk satu dunia. Ada bermacam jenis rekaan dan bentuk koleksi Christian Louboutin. Ada yang bentuk berbelit-belit macam ular, yang berkilau & nampak sangat WOWW! bila anda sarung pada kaki.

Jadi, mari kita terjah gambar-gambar kasut tinggi hasil daripada idea dan kreativiti Christian Louboutin.

30-inspirasi-kasut-louboutin-jadi-kegilaan-wanita-satu-dunia
#1

Baca juga Kod Warna Lipstik Nude Jenama MAC

30-kasut-louboutin-buat-ramai-wanita-tak-tentu-arah-10
#2
30-kasut-louboutin-buat-ramai-wanita-tak-tentu-arah-14
#3
30-kasut-louboutin-buat-ramai-wanita-tak-tentu-arah-17
#4
30-kasut-louboutin-buat-ramai-wanita-tak-tentu-arah-18
#5

Baca juga Model Terjun Dalam Air Kerana Pertunjukan Fesyen Pereka Rusia

30-kasut-louboutin-buat-ramai-wanita-tak-tentu-arah-23
#6
30-kasut-louboutin-buat-ramai-wanita-tak-tentu-arah-27
#7
30-kasut-louboutin-buat-ramai-wanita-tak-tentu-arah-29
#8
30-inspirasi-kasut-louboutin-jadi-kegilaan-wanita-satu-dunia
#9
#10
#10
30 Inspirasi Kasut Louboutin Jadi Kegilaan Wanita Satu Dunia
#11
30-inspirasi-kasut-louboutin-jadi-kegilaan-wanita-satu-dunia
#12
30-inspirasi-kasut-louboutin-jadi-kegilaan-wanita-satu-dunia
#13
30-inspirasi-kasut-louboutin-jadi-kegilaan-wanita-satu-dunia
#14
30-inspirasi-kasut-louboutin-jadi-kegilaan-wanita-satu-dunia
#15
30 Inspirasi Kasut Louboutin Jadi Kegilaan Wanita Satu Dunia
#16
30 Inspirasi Kasut Louboutin Jadi Kegilaan Wanita Satu Dunia
#17
30-inspirasi-kasut-louboutin-jadi-kegilaan-wanita-satu-dunia
#18
30 Inspirasi Kasut Louboutin Jadi Kegilaan Wanita Satu Dunia
#19
30-inspirasi-kasut-louboutin-jadi-kegilaan-wanita-satu-dunia
#20
30-inspirasi-kasut-louboutin-jadi-kegilaan-wanita-satu-dunia
#21
30-inspirasi-kasut-louboutin-jadi-kegilaan-wanita-satu-dunia
#22
30-inspirasi-kasut-louboutin-jadi-kegilaan-wanita-satu-dunia
#23
30-inspirasi-kasut-louboutin-jadi-kegilaan-wanita-satu-dunia
#24
30-inspirasi-kasut-louboutin-jadi-kegilaan-wanita-satu-dunia
#25
30 Inspirasi Kasut Louboutin Jadi Kegilaan Wanita Satu Dunia
#26
30-inspirasi-kasut-louboutin-jadi-kegilaan-wanita-satu-dunia
#27
30-inspirasi-kasut-louboutin-jadi-kegilaan-wanita-satu-dunia
#28
30-inspirasi-kasut-louboutin-jadi-kegilaan-wanita-satu-dunia
#29
30-inspirasi-kasut-louboutin-jadi-kegilaan-wanita-satu-dunia
#30

Kredit gambar to pinterest & google.

Cantik gilos kan! Tapi tu lah, saya tak pandai pakai kasut tumit tinggi ni. Haha. Bawah ni antara jenis kasut louboutin ikut nama unik masing2. Jom tengok:

Baca juga Cara Dapat Balik Duit Jika Ditipu Peniaga Online

Respons Pembaca

berkata tentang ini

1 comment on “30 Inspirasi Kasut Louboutin Jadi Kegilaan Wanita Satu DuniaAdd yours →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *