20 Corak Henna Putih Trend Paling Cantik Pada Pengantin

20 Corak Henna Putih Trend Paling Cantik Pada Pengantin

Mesti korang dah baca 20 Corak Inai Merah Paling Cantik kat artikel sebelum ni kan? Kat sana Dya ada bagitau siapa yang boleh buat corak henna cantik kat Malaysia ni.

FOLLOW Page Cha KuehKoci & SET AS SEE FIRST. Ada banyak benda best kami nak kongsi nanti!

Kalini kita tengok pula corak henna putih untuk dijadikan inspirasi masa majlis kahwin nanti.

Kebanyakan gambar dari orang yang sama jugak ya. So, baca artikel kat atas kalau nak tau. Hehe.

20 Corak Henna Putih Trend Paling Cantik Pada Pengantin
#01 kredit henna from sheemahenna

Inai merah lebih tahan lama berbanding inai trend terbaru di pasaran, iaitu inai putih. Inai putih pula hanya bertahan lapan jam sahaja.

Tapi, keunikan inai putih membuatkan ramai yang beralih arah untuk memakai inai putih pula.

20 Corak Henna Putih Trend Paling Cantik Pada Pengantin
#02

Inai putih nampak lebih simple dan tidak terlalu keterlaluan dalam kategori hiasan pada tangan. Jadi, bagi Dya, inai putih ni boleh jadi alternatif untuk majlis selain majlis kahwin juga.

20 Corak Henna Putih Trend Paling Cantik Pada Pengantin

Ada sesetengah orang tak berapa suka henna di atas tangan melekat terlalu lama. Dan hanya teruja pakai untuk waktu-waktu tertentu sahaja.

20 Corak Henna Putih Trend Paling Cantik Pada Pengantin
#03
20 Corak Henna Putih Trend Paling Cantik Pada Pengantin
#04
20 Corak Henna Putih Trend Paling Cantik Pada Pengantin
#05
20 Corak Henna Putih Trend Paling Cantik Pada Pengantin
#06
20 Corak Henna Putih Trend Paling Cantik Pada Pengantin
#07
20 Corak Henna Putih Trend Paling Cantik Pada Pengantin
#08
20 Corak Henna Putih Trend Paling Cantik Pada Pengantin
#09
20 Corak Henna Putih Trend Paling Cantik Pada Pengantin
#10
#11
20 Corak Henna Putih Trend Paling Cantik Pada Pengantin
#12
20 Corak Henna Putih Trend Paling Cantik Pada Pengantin
#13
20 Corak Henna Putih Trend Paling Cantik Pada Pengantin
#14
20 Corak Henna Putih Trend Paling Cantik Pada Pengantin
#15
20 Corak Henna Putih Trend Paling Cantik Pada Pengantin
#16
20 Corak Henna Putih Trend Paling Cantik Pada Pengantin
#17
20 Corak Henna Putih Trend Paling Cantik Pada Pengantin
#18
20 Corak Henna Putih Trend Paling Cantik Pada Pengantin
#19
20 Corak Henna Putih Trend Paling Cantik Pada Pengantin
#20
20 Corak Henna Putih Trend Paling Cantik Pada Pengantin
#21
20 Corak Henna Putih Trend Paling Cantik Pada Pengantin
#22
20 Corak Henna Putih Trend Paling Cantik Pada Pengantin
#23
20 Corak Henna Putih Trend Paling Cantik Pada Pengantin
#24

Jadi, henna putih pilihan yang tepat untuk dicorakkan di atas tangan masing-masing. Sebab ianya jenis sementara sahaja.

Berbanding henna merah, bertahan lebih lama lebih kurang seminggu sebelum corak henna merah tu hilang sepenuhnya.

KORANG SUKA CORAK NOMBOR BERAPA? KOMEN KAT BAWAH OK?

CARIAN YANG BERKAITAN:

  • henna putih tahan berapa lama
  • cara meracik white henna
  • harga henna putih
  • henna putih pengantin
  • cara membuat henna putih
  • how to make white henna
Kredit gambar kepada sheema henna dan inspirasi luar malaysia

Respons Pembaca

berkata tentang ini

0 comments on “20 Corak Henna Putih Trend Paling Cantik Pada PengantinAdd yours →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *