Qu Puteh Lebih Puteh Dari Pengantin. Amboi Dato’ Tergamam Kami Tengok.

Kecoh 1 Malaysia apabila iklan produk Qu Puteh, milik Dato’ Seri Vida didapati mendapat perhatian ramai orang termasuk Chef Wan. Paling hangat apabila, rata-rata yang kami lihat memberi komen yang terasa jengkel dengan iklan tersebut.Bukan iklan saja, malah penampilan beliau turut menyakitkan mata rata-rata masyarakat di FB. Paling membuatkan kami tergamam apabila melihat gambar Dato’ Seri Vida mengalahkan pengantin baru,  dalam 1 rancangan tv baru-baru ini.

Namun, disebalik penampilan dan “trademark’ Qu Puteh yang korang rasa geram itu lah yang menaikkan nama produk beliau. Haa..Nampak tak permainannya di situ?? Haha. Bijak sungguh Dato’ ye. Strategi pemasaran biarpun ramai yang tak suka tapi dalam masa yang sama nama Qu Puteh tu lekat terus dalam kepala. Betul tak? Kami kagum dengan keberanian dan keazaman Dato’ Seri Vida dalam mempromosikan produk miliknya. Kalau anda? Berani tak? Kami menggigil kejap sebelum cuba cara macamtu. Haha!
Bagi kami tiada salahnya dengan cara promosi extra over asalkan berjaya menaikkan jenama masing-masing. 
#Naik motor besar pun pakai kain batik je. Ko hado?? Hehe
Sumber gambar dari IG Dato Seri Vida

Respons Pembaca

berkata tentang ini

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *