[VIDEO] Aaisyah Dhia Rana Kena Inject, Che Ta Terlepas Pandang

Fuhh, Aaisyah Dhia Rana ni memang budak baik betui naa.. Kena inject tak nangis langsung! Mommy2 kat luar sana ada ka anak hangpa lagu ni? Baik je , tak nangis , tak merengek, tak meraung. Paling-paling pun merengek masa nak minta susu saja.

Jom tengok video baby girl Rozita Che Wan dan Zain Saidin yang terlebih comel ni yok. Sampai mommy Aaisyah pun tak perasan anaknya dah siap kena inject .Hihi :

Respons Pembaca

berkata tentang ini

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *