10 Stesen bas yang membuatkan anda ketagih naik bas hari-hari

Semakin maju dunia kini, rata-rata di kalangan masyarakat lebih suka menaiki kereta dan kenderaan sendiri kerana lebih mudah,selesa dan pantas.Namun, tidak kurang juga kebanyakan masyarakat memilih untuk menaiki bas,lrt,basikal dan…

Read more »

Aaisyah Dhia Rana Baby yang Sentiasa Ceria

Baru-baru ini di Majlis Kesyukuran dan Aqiqah untuk Aaisyah Dhia Rana Rozita Che Wan mengatakan anak comelnya ini Aaisyah Dhia Rana adalah anak yang banyak ragam. “Kalau camnilah gayanya, beranak…

Read more »

Rumah Ini Kelihatan Kecil, Tapi Tunggu Sampai Anda Tengok 11 Gambar Ruang Dalamnya

Banyak pemilik rumah hari ini masih berfikir yang lebih besar dan lebih luas adalah lebih baik, tetapi ada satu trend yang semakin meningkat di luar sana iaitu pemilikan rumah yang…

Read more »

Emma Maembong dan Zizan Razak dah berbaik semula?

Baru saja beberapa ketika yang lepas, pasangan terbabit dikatakan telah memutuskan hubungan mereka atas sebab-sebab yang tersendiri . Dan baru-baru ini juga kasih mereka bertaut kembali. Apakah punca keretakan hubungan…

Read more »

Lubuk tempat di mana untuk mendapatkan idea dekorasi triffle dan pencuci mulut

Peminat triffle kebiasaannya terkenal di kalangan kaum wanita. Memang menjadi kegilaan mereka terutama apabila  ada dekorasi cantik,unik,kreatif, gila2 dan menarik  Cuma kadangkala, pasti anda menjadi buntu bagaimana lagi untuk mendekorasi…

Read more »

7 anak mata kehebatan alam yang menggemparkan dunia

Adakah anda berwajah ala-ala Pan-Asian? Jowo ? Europian? Pakistani ? Malaysian? Dan , seperti yang anda sedia maklum kebanyakan anak mata masyarakat asia berwarna hitam/coklat cerah/coklat gelap. Hanya segelintir sahaja…

Read more »

(Video Baru) 5 bintang Walaupun Tiada Jep

Persembahan stand up komedi oleh Shuib yang sangat menghiburkan dan bersahaja menyebabkan Fazura tanpa ragu memberikan 5 bintang di Maharaja Lawak Mega 2014. Memang tidak dinafikan Shuib bijak mengisi masa…

Read more »

Che Ta dan Zain Mahu Anak Jadi Ustazah

Puteri comel anak pasangan Che Ta dan Zain, Aaisyah Dhia Rana yang baru mencecah umur 2 bulan ini sudah dilimpahi dengan kemewahan. Populariti pasangan turun ke Puteri mereka yang comel…

Read more »

Perasaan Kesian bertukar di Akhir Video

Mesti korang rasa kesian kan kat anjing ni? Nanti dulu, tengok sampai habis video ini dan perasaan anda akan berubah. Selamat Menonton. Macam dah tak larat sangat anjing ni tau!

Read more »

Cerita Sebalik Penyingkiran Aweera Dari Kumpulan MOJO

Kebelakangan timbul cerita dan desas desus tentang bekas vokalis MOJO iaitu Aweera. Isu timbul apa bila Aweera yang dikatakan disingkir dari kumpulan MOJO sekaligus tidak layak untuk menyayikan lagu Romancinta…

Read more »