Video Viral Layankan Kepala Gila Mak Dan Anak

12331907_982758128437343_2112855049_n

Ni la muka mak dan anak yang saling kena mengenakan antara satu sama lain.

Video Viral Layankan Kepala Gila Mak Dan Anak

Nama Desmond semakin menaik selepas dia memuat naik video dia di youtube yang mengenakan mak nya di mana saja.

Korang ingat mak dia diam je ke? Oh tidak sama sekali weh. Mak dia pun balas balik tau! Jangan main-main. Haha

Mak dia sporting giler! Dan nampak gaya macam rock je? Haha ^^

Desmond dah berkahwin dan ada sorang anak lelaki.

Comel kot anak dia. Geram pulak kite nengoknya. Huhu

12501496_1636530129944443_1003978933_n

Ni la anak lelaki Desmond. Comel kan?

Nak tengok video kelakar Desmond kenakan mak dia tak?

Ni ada kat bawah ni.

Nak tengok video-video Desmond yang lain? Follow dia kat instagram lah beb. Nah @officialmightyduck

Kalau korang ‘prank’ mak korang kan, agak-agak kena apa? Huhu

Baca juga Perangai Adik Beradik Yang Bikin Panas

Respons Pembaca

berkata tentang ini

One comment

  1. Pingback: Video Viral Layankan Kepala Gila Mak Dan Anak - Best Blogger Network

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *