7 Sebab Suami Perlukan Isteri Di Sisi

Ada orang cakap, adalah seronok hidup berseorangan. Tapi lain pula pendapat bagi si lelaki yang sudah berkahwin. Mereka sangka kehidupan berseorangan itu seronok, tapi mereka salah. Mereka akan merasa mereka salah bila isterinya tiada di sisi seperti kebiasaan.
isteri idaman
Sumber : Diyatheauthor Blog

sumber gambar : diyatheauthor.blogspot.com

Ada beberapa perkara yang sang suami akan sedar bila isteri tiada di sisi,

1. Jadi Bantal Peluk
Biasa kalau tidur peluk isteri, bila isteri tiada di sisi maka tiada apa yang boleh dipeluk oleh suami. Memang rasa kosong lah kan?

2. Jadi Teman Borak
Biasanya ada la kawan berborak. Cerita pasal tempat kerja, gosip itu ini. Bila isteri tiada di sisi maka boleh jadi suami berborak dengan dinding je.

Baca juga : 11 Sikap Isteri Yang Menjengkelkan Suami. #5 Ramai Suka Buat Sebab Nak Tarik Perhatian

3. Tolong Masak
Kalau isteri tiada di rumah, maka tiada siapa yang akan tolong masak. Kalau tak mamak yang tolong masak, Mcd lah jawabnya.

4. Tolong Gosok Baju Kerja
Biasa kalau pergi kerja, baju licin side tajam. Bila isteri tiada, jangankan digosok mungkin saja belum dibasuh.

5. Kawan Jalan-jalan
Kalau ada isteri, dialah teman karib yang diheret ke sana sini termasuklah tengok wayang, makan dan lain-lain. Kalau isteri tiada, si suami nampak macam orang yang tiada kawan.

Baca juga : 10 Sebab Kenapa Lelaki Suka Perempuan Rendah Sebagai Pasangan

 

6. Jimat Kredit Telefon
Kalau isteri tiada di sisi, selalu kena call hantar report. Selain nak melepas rindu kan? Owh ye ke dah ada whatsapp sekarang ni. (artikel asal magicalips.com)

7. Dekat Di Mata Dekat Di Hati
Rasa lebih selesa bila sang suami tahu isterinya ada di sisi. Tak sama kalau jauh di mata dekat dihati.

Respons Pembaca

berkata tentang ini