Cara Mudah Buat Telur Setengah Masak

Cara-Mudah-Buat-Telur-Setengah-Masak

Cara Mudah Buat Telur Setengah Masak

Siapa yang suka telur separuh masak? Telur separuh masak ni banyak kebaikannya tau dan paling penting carb dia cuma 1g (2 biji telur). Sesuai untuk sesiapa yang tengah diet atkins ataupun yang tak diet pun boleh. Cara nak masak senang je. Tak payah susah-susah nak kupas kulit telur tu.

Cara buat telur mentah masak, korang boleh tengok video kat bawah ok?

Respons Pembaca

berkata tentang ini

3 comments

  1. Pingback: Cara Mudah Buat Telur Setengah Masak - Best Blogger Network
  2. Pingback: Turun 1Kg Seminggu Dengan 7 Menu Sarapan Ini - Best Blogger Network

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *